søndag 15. april 2012

Ny pers i skogen!!

Kjære bloggen! Neida, det var tull alltså. Halla på ræ, mente jeg!!

Hadde lovet dama og være med på shopping igår. Værmeldingen hadde tidligere i uken vist relativt dårlig vær for helgen og i et svakt øyeblikk (og for og score "gjørehvajegvil poeng) takket jeg ja til å dilte etter hu i butikker. For det er jo alltid sånn det blir. Men når helgen kom nærmere og yr.no meldte flau vind og sol skjønte begge hvor undertegnede skulle. Til skogs!
 

Kom frem til vannet ved 11-tiden. Overflaten var helt tom for insekster. Så da satt jeg der med kikkerten og speidet. To og en halv time tok det før jeg så det første vaket. Det ble noen kopper kaffe for å si det sånn.


Fisken jeg så vake var oppe to ganger og så veldig pen ut. Så da var det og snike seg i posisjon, rigge kamera, legge ut og vente. Tok ikke lange stunden før denne flotte saken fant fjærmyggen min.


9.hg og ny rekord på skogsørret. Bilde er fra film snutten, da jeg ikke kunne bruke mer tid på denne vakkre ørreten. Sykt fett å få det på film da! Følg linken under til snutten.

Etter dette var det kyllingvinger, kaffe og kos før jeg trasket meget godt fornøyd hjemmover.

Skogsørret video snutt



1 kommentar:

  1. Hei Tommy! Jammen gjorde du det rette ang. shoppe tur, kontra skau tur. Shoppe(les vedheng) kan man ta når været ikke er i flue modus.

    SvarSlett